“Queer(y)ing” Historico-genealogies of Feminism for the University Classroom

Квир испитување на историските родословија на феминизмот за потребите на универзитетската училница

Authors

  • Leigh Boucher Macquarie University

DOI:

https://doi.org/10.51151/identities.v6i2-3.215

Keywords:

queer, higher education, genealogies

Abstract

Author(s): Leigh Boucher | Ли Баучер

Title (English): “Queer(y)ing” Historico-genealogies of Feminism for the University Classroom

Title (Macedonian): Квир испитување на историските родословија на феминизмот за потребите на универзитетската училница

Translated by (English to Macedonian): no record

Journal Reference: Identities: Journal for Politics, Gender and Culture, Vol. 6, No. 2-3 (Summer 2007 - Winter 2008)

Publisher: Research Center in Gender Studies - Skopje and Euro-Balkan Institute 

Page Range: 55-113

Page Count: 58

Citation (English): Leigh Boucher, “‘Queer(y)ing’ Historico-genealogies of Feminism for the University Classroom,” Identities: Journal for Politics, Gender and Culture, Vol. 6, No. 2-3 (Summer 2007 - Winter 2008): 55-113.

Citation (Macedonian): Ли Баучер, „Квир испитување на историските родословија на феминизмот за потребите на универзитетската училница“, Идентитети: списание за политика, род и култура, т. 6, бр. 2-3 (лето 2007 - зима 2008): 55-113.

Downloads

Published

2007-06-01

How to Cite

Boucher, L. (2007). “Queer(y)ing” Historico-genealogies of Feminism for the University Classroom: Квир испитување на историските родословија на феминизмот за потребите на универзитетската училница. Identities: Journal for Politics, Gender and Culture, 6(2-3), 55-113. https://doi.org/10.51151/identities.v6i2-3.215