Allegorische Konfigurationen in künstlerischen Positionen der neunziger Jahre

Алегориски конфигурации во уметничките ставови на деведесетите години

Authors

  • Hanne Loreck HFBK University of Fine Arts Hamburg
  • Pero Georgiev Identities: Journal for Politics, Gender and Culture

DOI:

https://doi.org/10.51151/identities.v1i3.61

Keywords:

allegory, art, censorship

Abstract

Author(s): Hanne Loreck | Хане Лорек

Title (English): Allegorische Konfigurationen in künstlerischen Positionen der neunziger Jahre

Title (Macedonian): Алегориски конфигурации во уметничките ставови на деведесетите години

Translated by (German to Macedonian): Pero Georgiev | Перо Георгиев

Journal Reference: Identities: Journal for Politics, Gender and Culture, Vol. 1, No. 3 (Summer 2002)

Publisher: Research Center in Gender Studies - Skopje and Euro-Balkan Institute 

Page Range: 39-58

Page Count: 19

Citation (German): Hanne Loreck, “Allegorische Konfigurationen in künstlerischen Positionen der neunziger Jahre,” Identities: Journal for Politics, Gender and Culture, Vol. 1, No. 3 (Summer 2002): 39-58.

Citation (Macedonian): Хане Лорек, „Алегориски конфигурации во уметничките ставови на деведесетите години“, превод од германски Перо Георгиев, Идентитети: списание за политика, род и култура, т. 1, бр. 3 (лето 2002): 39-58.

Downloads

Published

2002-06-01

How to Cite

Loreck, H., & Georgiev, P. (2002). Allegorische Konfigurationen in künstlerischen Positionen der neunziger Jahre: Алегориски конфигурации во уметничките ставови на деведесетите години. Identities: Journal for Politics, Gender and Culture, 1(3), 39-58. https://doi.org/10.51151/identities.v1i3.61